tweede dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu tweede dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu

tweede dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Vandaag de tweede dag in Bangkok. Wat een enorme stad. Veel verschillen ook. Met een boot door de Klong geweest. Daar veel armoede ook gezien. De riviertjes zijn gewoon een open riool en vuilnisbelt. Ook zien we dan kinderen er in zwemmen. Vissers tot de nek in het water. enz. Ook slangen en volgens ons waren het varanen. Staan op de film dus thuis maar eens komen kijken. Wat wel grappig is hoe arm het ook is, overal staat een dikke tv in het meest armoedige hutje. Vanuit de boottocht door de Klong naar een tempel genaamd "Wat Pho". De goude liggende Boeda. Het teken van de rust en ontspanning. Erg mooi. Vervolgens een race gemaakt met een Tuk Tuk naar Road Khao San, doodeng maar toch geweldig. Wat een heerlijk gebied is dat "Banglamphoo". 24 uur per dag van alles te doen op straat. Wij hebben ook heerlijk op straat gegeten. De Thaise kippen zijn allemaal dood dus geen vogelgriep overbrengen.
Wij slapen ook in die buurt aan de road Sambrutti. Morgen vertrekken we naar Ko Tao. Daar gaan we duiken. De kids gaan daar hun brevet halen hebben we besloten. De reis en alles inmiddels al geboekt. Zo nu stop ik want mijn tijd is op.
Tot de volgende keer.
De Kleintjes uut Bangkok

• 18 Juli 2007 - 17:35

Len:

Leuk je verslag! Veel herkenbare verhalen vanwege Sri Lanka!
    Duiken, dat lijkt me ook wel wat! Geniet ervan de komende tijd!

• 18 Juli 2007 - 19:11

Els:

veel plezier met duiken!!

• 18 Juli 2007 - 20:23

Peter En Tante Nieke:

Hallo allemaal, Hardstikke leuk dat jullie dit al hebben gezien. Veel plezier en mooie ervaringen opdoen in dit land. Liefs, de 5 van Angerlo

• 18 Juli 2007 - 22:38

Fam. Jansen - Baak:

Hoi luitjes,

Volgens mij is het bij jullie al weer ochtend terwijl wij dit schrijven. Alweer een nieuwe dag. Een heel mooi verblijf daar toegewenst en we horen straks natuurlijk graag alle details!

Groetjes, Marga, Gerard + Kids

• 19 Juli 2007 - 06:46

Suzan:

Dag lieve mensen,

Erg leuk om jullie zo te volgen. Gaaf zeg dat de kids hun brevet gaan halen.

Geniet er allemaal van!

Liefs Reinier & Suzan
    Fredy en Bennie

• 19 Juli 2007 - 08:47

Maria En Wim:

Wij reizen thuis met jullie mee.Zo genieten wij ook.
    Liefs.
    Maria en de rest.

• 19 Juli 2007 - 10:04

Katrien:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Lang leve internet! Geniet maar veel en ik kom de films thuis later graag bekijken. Liefs, Katrien

• 19 Juli 2007 - 12:24

De Grootjes Uut Vord:

Naamgenoten (maar dan tegenovergesteld): een hele goede reis verder met geweldige indrukken! We volgen jullie vanuut Vorden!

• 19 Juli 2007 - 12:47

De Hulshofskis:

Wat leuk om op deze manier bijna live een reisverslag van jullie te krijgen. Klinkt goed en avontuurlijk allemaal! Wij wensen jullie nog veel meer prachtige belevenissen en een geweldige reis met elkaar. Groetjes uit Doesburg!

• 20 Juli 2007 - 03:02

Loes:

Leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben!!! Een druk programma zo te zien....nu nog de foto's. Heel,heel veel plezier nog met z'n allen.

gr. Loes

• 20 Juli 2007 - 08:49

Fam Uut Doesburg:

Geweldig, ik kruip in de schoenen van jullie en eet mee met die heerlijke kip. Fantastisch dat jullie droom waar is en dat jullie nu daarin letterlijk mogen rondlopen. Heel veel zoenen van de hele familie.

• 20 Juli 2007 - 14:19

De Lampjes:

Heerlijk om jullie zo te volgen,we worden er al helemaal enthousiast van.
    We zijn heel benieuwd naar jullie duikervaringen daar.