Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Vandaag is het dinsdag 17 juli. Hier in Bangkok is het nu 21.10 uur.
Na een reis met wat vertragingen hier vanmorgen om 12.00 uur plaatselijke tijd aangekomen. Wel vermoeiend zo'n reis van ruim 24 uur. Dat hangen in een vliegtuig en op Munchen airport viel niet echt mee. Het vliegen was verder wel goed te doen. Eerst naar Munchen met een Fokker 100. Net een smalle trein. Joost vond het eerst heel eng. Vanaf Munchen met ruim een uur vertraging vertrokken naar Bangkok met een grote airbus A330. Ruim 300 plaatsen in dat ding. De vlucht was erg rustig en duurde vanaf Munchen 10 uur en 12 minuten. Het eten en drinken was goed verzorgt. De douane controles ging overal super snel, alleen Joost zit kennelijk vol met ijzer. Overal waar ze hem scande piepte hij. Toch mocht hij gewoon door. Vanaf het vliegveld in Bangkok ons met een hele luxe taxi naar het hotel laten brengen. Maar goed ook want zelfs de taxichauffeur kon het niet vinden. Dat hadden we zelf dus nooit gevonden. Hotel is primitief, maar wel schoon en wat heel belangrijk hetgeen wat het beste werkt is de airco.
Vanmiddag al een mooi stuk door Bangkok gewandeld. Wat een stad en wat een drukte en wat een mensen en .... al te veel indrukken opgedaan om dat allemaal op te schrijven. Prachtig. Kaoh San Road is een heerlijke straat. Ligt vlak bij ons hotel. Er wordt je van alles aangeboden. Mooi en veel en veel nep en veel getrek aan je om je van alles te verkopen.
Zojuist heerlijk Thais gegeten. alles wordt vers klaar gemaakt. Wel scherp, maar super van smaak.
Morgen gaan we kijken welke trips we deze week verder gaan doen. De bedoeling is dat we eerst naar een van de vele Nationale parken "Kao Sok" gaan. Daarna waarschijnlijk eerst een weekje aan het strand op Ko Tao. Lekker duiken en snorkelen.
Zo dit was het verslag van het begin van onze vakantie. er volgt meer.

De Kleintjes

• 17 Juli 2007 - 14:37

Peking Eend:

Hallo allemaal
    Fijn dat het allemaal redelijk soepel verlopen is. Het klinkt allemaal erg geweldig, kun je nagaan jullie zijn pas 1 dag onderweg. Haast niet voor te stellen dat jullie daar gewoon in Bangkok rondlopen.
    Hé geniet van alles wat jullie tegen komen en zullen zien.
    Liefs

• 17 Juli 2007 - 15:03

Diny En Mieke:

Haa kleintjes!

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, en het verhaal klinkt als een heerlijk vakantie gevoel. We hopen snel weer een leuk verslag te lezen! veel plezier!

Groetjes Diny en Mieke

• 17 Juli 2007 - 15:11

Suzan:

Dag lieve allemaal,

Fijn te horen dat het allemaal vrij soepel verlopen is. Klikt allemaal heel gaaf. Geniet ervan en leuk om van jullie te horen......

Veel liefs uit Ulft, Vorden en Doetinchem

• 17 Juli 2007 - 18:13

Maria En Wim Broekhu:

Groeten vanaf de zandweg. We volgen jullie en genieten mee.
    Liefs.
    Maria en de rest

• 17 Juli 2007 - 18:39

Els:

Hallo die kleintjes,
    Leuk om zo snel al wat te lezen en fijn dat jullie goed zijn aangekomen. hoe is het weer daar,erg heet net als het eten? ik hoop snel weer wat te kunnen lezen van jullie. ciao els, natuurlijk ook namens de rest van de familie

• 17 Juli 2007 - 20:04

Litjens:

Hallo Kleintjes, eh....dat is snel!
    Nou mensen, geniet er lekker van en zorg dat jullie weer heelhuids terugkomen zodat je ons van al dat moois, dat jullie ongetwijfeld nog gaan zien, kunt vertellen.
    Wees niet Bang van de Kok. ((anti-)poeppille bij je???)
    Laat je niks "aanleunen" en maak mooie foto's.
    Wij zullen gaan genieten van de mooie omgeving van Vorden.
    Groetsels,

• 17 Juli 2007 - 21:10

(O)ma:

Lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor de lieve kaart vandaag! Verder een hele fijne vakantie, geniet ervan. Hier is alles goed.

Liefs (o)ma

• 17 Juli 2007 - 21:12

Henk En Carla:

Helemaal leuk om jullie verslag te lezen. Sebas vroeg zich af of jullie Joost al kwijt zijn ;-)
    Wij zien uit naar jullie verhalen en foto's.

Doeidoei

• 18 Juli 2007 - 22:52

Peter:

Nou de eerste dagen goed doorgekomen:)Leuk dit allemaal zo te lezen. Duikbrefet halen ...een prima keuze!!!! je ziet daar op 1m2 zoveel das echt geweldig! Hier krijg je geen spijt van...Kan zeker adviseren het zelf ook te doen. Ik lees jullie weer en hoop dat we internet hebben op camping om jullie te volgen Have Fun! gr Peter