Nieuw eiland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu Nieuw eiland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu

Nieuw eiland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje uit het mooie Thailand (ook prachtig weer. Wel erg warm. Dagelijks rond de 35 graden met een hoge luchtvochtigheid). Gisteren vertrokken vanuit Koh Tao naar Koh Samui. Heel ander eiland. Zeer toeristisch aangelegd met allemaal superluxe hotels en resorts. Wij zitten dus nu ook heel decadent in een luxehotel met o.a. chique kamers, met eigen douches, airco, enz. enz. Het hotel ligt pal aan het strand. Je loopt het hotel uit en 3 meter verder is de zee. Het hotel heeft een eigen strand waaraan het restaurant is gelegen. 's morgens het ontbijt met uitzicht op zee. Verder heeft het hotel een prachtig zwembad waar we lekker van genieten. Nu is het een paar dagen echt chillen. In het stadje is het restaurant aan restaurant wel meer dan 100 denk ik. Verder ook veel kleine marktjes waar je voor bijna nop vanalles kunt krijgen. Vooral veel luxe kleding, Hilfigger, Gant, Marco Polo, enz. allemaal nep natuurlijk, maar wel leuk. Ook veel audio en videospul. Gameboy spelletjes die in Holland 50 euro kosten hier voor amper 8 euro. I-pod nano voor nog geen 40 euro (moet wel haast nep zijn). De nieuwste dvd van Harry Potter voor 110 bath (ongeveer 2,50).
Je wordt alleen wel gek van het getrek aan je.
Voor orgen hebben we met wat andere Hollanders die in het hotel zitten een taxi geregeld en gaan we alle mooie punten van dit eiland bekijken.
Op naar het volgende bericht.

groetjes van ons allen
Doei van De Kleintjes

• 25 Juli 2007 - 15:07

Carla:

op de valreep nog een berichtje van jullie. lekker even een paar dagen chillen!
    ik print jullie berichtjes en geef die aan mama. ik zie haar straks weer op de verjaardag van fredy.
    koop niet teveel neppers ... hoe verleidelijk ook!

liefs voor jullie allemaal

• 25 Juli 2007 - 16:17

SANDRA:

hEERLIJK LEKKER CHILLEN, WE REIZEN NOG STEEDS MET JULLIE MEE. vANDAAG OOK HIER HEERLIJK WEER, GEEN 35 GRADEN MAAR WEL AANGENAAM. wIJ VERMAKEN ONS MET EEN BEETJE KLUNGELEN RONDOM HUIS. MORGEN IS DE TWEELING JARIG, DAPHNE IS OP KAMP, WIJ PROBEREN MET DE ANDERE 5 TE GAAN WATERSKIEEN.
    VEEL LIEFS SANDRA

• 25 Juli 2007 - 16:53

Els:

die taxi moet dan wel erg groot zijn want jullie zijn al met z'n zessen!!
    weer veel plezier met het ontdekken van het eiland.

• 25 Juli 2007 - 19:53

Litjens:

Lekker aan het strand met je tokus in het zand!
    Ben jaloers, hier zit je met je lubber gelijk een meter in de blubber.
    Doen die ei-pods het ook?
    Doet mij d'r dan maar een!
    Groetsels

• 25 Juli 2007 - 19:57

Maria En Wim.:

Heerlijk, ontbijten buiten. En wij maar wachten tot het een dag mooi weer is.
    En dan genieten we ook.
    Groeten uit De Meern

• 26 Juli 2007 - 17:14

Chantal:

dag lieve allemaal,
    wat leuk om jullie verhalen te lezen. volgens mij hebben jullie een super vakantie!!! hier in vorden alles ok,de verjaardagen weer achter de rug. erg gezellig.nu op naar wat beter weer. veel plezier en ik blijf julie volgen. liefs van ons allemaal.

• 26 Juli 2007 - 20:09

Bert:

Wanneer ik al jullie verhaaltjes lees lijkt me ook heerlijk om daar duikje te nemen. Het is fijn te horen (lezen) dat jullie het goed naar de zin hebben. Ik heb vanavond Remco, Karin en de kids naar Dusseldorf gebracht, op het moment dat ik dit schrijf zullen ze wel ergens in de lucht hangen richting Dubai.

Groetjes van Brinkerhof 92