Duikervaringen van Joost - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu Duikervaringen van Joost - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu

Duikervaringen van Joost

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

ik heb mijn padi gehaald op 23 juli 2007.
mijn ervaringen zijn erg mooi en ik heb veel vrienden met het duiken gemaakt.de eerste dag hebben we alleen maar in de klas gezeten.dat was wel leuk maar het duurde alleen erg lang.dat was wel jammer.de 2de dag hebben we eerst in de klas gezeten en toen hebben we in het zwembad gedoken.dat was erg leuk.de 3de dag hebben we examen a gemaakt en daarna gingen wij duiken in de zee.ons duikplekje heet twins rock en daar was het erg mooi.we hebben er een banded sea snake gezien en een blue ringed angel fish.dat waren de mooiste vissen die we daar gezien hebben.de 4de dag was het leukst en het mooist van allemaal.we hebben een titan triggerfish gezien en hij was wel 75 cm lang en 25 cm hoog.de titan triggerfish heeft een territorium en kan je aanvallen als hij eitjes heeft.we hadden de blue ringed angelfish ook weer gezien alleen had deze een kleintje.dat was erg mooi om te zien.we hebben ook nog de pink anemone fish gezien met twee kleintjes.en natuurlijk hebben we cde clownvis gezien.we zijn bij alletwee de locaties 12 meter diep geweest.en ik heb belooft aan mijn Belgische instructeur waar ik erg goed bevriend mee geraakt ben dat we als ik terug kom samen een fundive gaan doen.

groetjes joost

  • 24 Juli 2007 - 07:59

    Carla:

    hé joost, wat een leuk verhaal en wat super dat je je padi gehaald hebt! heb je ook nog foto's kunnen maken van de mooie vissen die je gezien hebt?
    freek en jij hebben het brevet gehaald en anne gaat het misschien nog doen. wie weet gaan marloes en evie toch nog overstag en halen zij ooit het brevet ook nog eens...
    genieten jullie daar maar van het mooie weer, want hier is het huilen met de pet op en regenkleding aan.
    liefs voor jullie allen!

  • 24 Juli 2007 - 09:00

    Katrien:

    Ha Joost, helemaal top! O nee, duiken doe je diep, maar van jou verhaal word ik niet down dus... Geniet nog veel, allemaal. Hier duiken we gewoon in de tuin, langzamerhand, hoewel het nog niet zo erg is als in Engeland gelukkig. Liefs, Katrien

  • 24 Juli 2007 - 18:27

    Els:

    joost, wat maak jij veel mee en leuk dat je de namen weet van alle vissen die je ziet. ik ben wel een beetje jaloers op je.

  • 24 Juli 2007 - 19:25

    Bengel:

    Joost jongen , gefeliciteerd. Wat een prachtig verhaal al die mooie vissen en dan straks nog een fundive met je vriend de instructeur daar moet je gek mee zijn die kan je nog van alle moois laten zien om jaloers op te worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Aan het voorbereiden voor onze reis naar Peru en Bolivia.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 15414

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 08 Juni 2014

Rondreis door Peru en Bolivia

16 Juli 2007 - 13 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: