Berichtje van Freek!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu Berichtje van Freek!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu

Berichtje van Freek!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Zoo, mijn eerste berichtje vanuit Thailand! We zitten nu op Koh Toa, een of ander paradijsje hier! Paps is vandaag voor het eerst hier wezen duiken en die raakte niet uitgepraat over hoe geweldig het was! Nou morgen zijn wij 4 aan de beurt dus dat beloofd heel wat. De lessen in het lokaal waren minder (lees: zonnetje schijnt en jij zit dom 6 uur video's te kijken die later nog eens helemaal opnieuw worden toegelicht en dat nog eens vragen maken, oftewel 3 keer herhalen..)maargoed, je moet er wat voor overhebben!
Wat paps dus allemaal tegenkwam waren een heleboel tropische vissen en 2 zeeschildpadden(wat heel bijzonder is hier, dus wel cool) en morgen gaat hij misschien bij de haaien duiken!

Koh Tao is voor mij een soort paradijsje, (alhoewel de reisfolder het allemaal wel iets te lekker had gemaakt maargoed) echt ff lekker bijkomen van de drukte van Bangkok (wat ik dan nu weer mis :P)

Ik ga weer stoppen nu, verder met andere mensen emailen en me voorbereiden op morgen! Heb er zinin!

Liefs, Freek

Trouwens, we worden al goed bruin hier (niet om het jullie al te zwaar te maken hoor...;))

• 21 Juli 2007 - 17:45

Henk En Carla:

Ja Freek, zoals je schrijft.... je moet er iets voor over hebben ;-)!
    Jullie hebben volgens ons een supervakantie! Maak maar veel mooie foto's en dan komen we die graag een keer kijken.

Lieve groetjes voor jullie allemaal van ons uit Wenters!

• 21 Juli 2007 - 19:10

Els:

Hoi Freek, wat leuk dat jij ook schrijft, ook leuk zo op de hoogte gehouden te worden. Voor morgen jullie allemaal veel plezier met duiken!!!en een hartelijke groet van ons allemaal.

• 21 Juli 2007 - 23:29

Peking Eend:

Lieve allemaal,
    Klinkt helemaal geweldig.
    Het duiken zal een hele bijzondere ervaring worden voor jullie allemaal.
    We zullen het allemaal wel lezen hoe het jullie gegaan is.

P.s Hier wordt ook wel bruin hoor( als de zonnebank in de buurt is) En soms heb je plaatselijk een klein zwembadje.
    liefs

• 22 Juli 2007 - 09:33

Sandra:

sneu voor jullie, binnen zitten video kijken, boedha's zien, bij moeten komen van de drukte. Wij zijn stik jaloers. Gweldig, leuk ook die foto's. Hier is het bewolkt en we zitten in een koel huis.heb net Daphne weggebracht naar ponykamp. Vrijdag moeten we met een ballonvaart mee en zo ploeteren ook wij deze vakantie voort. Heel veel liefs uit Doesburg

• 22 Juli 2007 - 18:56

Henny Bennie Sjors:

Al veel bloedzuigers en tijgers gezien Freek? Daar hoor ik nu weer niets over.
    Succes met je duikcursus! Een poot van Sjors, groetjes.

• 22 Juli 2007 - 22:08

Iris J.:

hallo allemaal! hoe is het daar? ben echt jaloers, ik wil ook naar thailand:D
    jullie hebben het vast naar je zin daar.
    jullie krijgen ook de groetjes van de rest van de familie en nog veel plezier!
    kusjes!