Laatste dagen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Familie Klein - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Augustus 2007 | Thailand, Chiang Mai

Hier dan weer een berichtje vanuit inmiddels weer Bangkok.
Gisterennacht zijn we vanuit Chiangmai, met een bus ipv de trein naar Bangkok gegaan. Ivm de Universital spelen is het erg druk overal en waren alle treinen volgeboekt. Niet echt super die bus. Mama Honey had ons voorgetseld dat het een superbus met airco en tv was. Nou de bus was net een rijdende koelkast, er zat een tv in, maar die deed het niet en de vering was hartstikke kapot. Gelukkig konden we in Bangkok smorgens om 9 uur al onze suite, ja je leest het goed, onze suite in het Prnce palace hotel boeken. De suite heeft Lek (van het elephant nature park) voor ons geregeld. Echt super de luxe en super de fine. 3 slaapkamers, 2 badkamers, een woonkamer, 2 zwembaden in het hotel, geweldig. En dat voor een prijs waar je in Nederland nog niet eens 1 tweepersoonskamer hebt. Donderdag hebben we in Chiangmai nog een dag allerlei mooie locaties bezocht. O.a. de grootste tempel op de berg Soutep (Wat Prahatek heette die geloof ik), schitterend. Gisteren in Bangkok nog het Grand palace bezocht en vandaag de grootste overdekte markt ter wereld (meer dan 6000 kramen) om nog wat souvenirs aan te schaffen. Nu zit ik achter een biertje in Khao san road te internetten. Hietr in de stad is momenteel alles in pracht en praal. Overal versieringen van de koningin en overal lampjes e.d. je weet niet wat je ziet. Dit is omdat de koningin morgen jarig is. Ook zijn er allerlei festiviteiten, koninginnendag bij ons is er echt niks bij. We gaan hier vanavond nog even lekker van genieten. Morgen dan nog de laatste spullen bij elkaar zoeken en nog wat adresjes bezoeken en dan, helaas, weer op naar huis. Als het goed is komen we maandagavond rond 7 uur weer in Dusseldorf aan. Jammer dat de 4 weken al bijna om zijn. Het is hier zo mooi en je doet zoveel indrukken op, dat we nog wel tijden kunnen blijven. Marloes en ik denken vast dat we nog wel eens samen terug zullen gaan.
Ik stop nu, want we willen weer verder.
Iedereen de groeten van ons en degene die meer van onze verhalen willen weten komen maar in Vorden langs om deze aan te horen, foto's en films te bekijken.
De groetjes van De Kleintjes

• 11 Augustus 2007 - 16:28

Els:

geniet er nog van de laatste dagen en een prettige terugreis.

• 11 Augustus 2007 - 20:07

Diny Gerard :

Hallo allemaal,
    Wij hebben jullie fantastische reis helemaal gevolgd,

Was kei gaaf
    lieve groetjes uit doetinchem

• 12 Augustus 2007 - 08:48

Sandra:

Ik leef met jullie mee dat deze droom aan een einde komt. Heerlijk om te weten dat je vast nog een keer terug gaat. Jullie hebben ons helemaal aangestoken, we zijn al aan het bedenken of wij jullie spektakel kunnen herhalen met ons gezin. Geweldig lijkt het ons. Hier in Nederland eindelijk weer eens mooi weer. Gisteren met de speedboot van Ronald wezen waterskieen en lekker ranizg rose uit plactic bekertjes geslobberd en daarna tuinhaard aan, een heleboel eten bij elkaar in de paellapan gegooid en nog lang genoten van de heerlijke dag. Genieten jullie nog even met volle teugen van deze fantastische vakantie.
    Liefs Sandra

• 12 Augustus 2007 - 10:27

Chantal:

hallo lieve allemaal,
    een hele goede terugreis toegewenst.we komen zeker een keer fotos kijken. het is fijn om te lezen dat jullie het zo super fijn hebben!!!!!.
    heel veel liefs, job,bart peter en chantal.

• 12 Augustus 2007 - 11:34

Delampjes:

Jammer dat het er voor jullie bijna opzit.
    Gezien de enthousiaste reacties en de lekker lage prijsjes overal, gaan jullie zeker nog een keertje terug.
    Het is op de reis na een stuk voordeliger dan Tsjechie.
    Goede terug vlucht.
    Wij mogen nog anderhalve week.
    Tot 21 augustus!

• 12 Augustus 2007 - 21:54

Sigrid:

Hallo allemaal,
    Vandaag de eerste keer dat ik jullie site bezoek, hoorde het net pas van moeders dat die er was!
    Alle verhaaltjes even gelezen echt super joh! Als jullie terugzijn kom ik zeker even alle foto's etc. bekijken en de verhalen horen!
    Liefs, Sigrid + de rest!!